Az online rendelés mindig együtt jár némi kockázattal is - az elállás lehetősége ellenére is - ugyanis amennyiben a termék nem jó, időt, energiát, és bizonyos esetekben pénzt is veszít a vásárló. De hogyan bizonyosodhat meg előre egy leendő ügyfél, hogy a jó webshopot választja? A leghitelesebb információt az adott termékekre és szolgáltatásra vonatkozóan mindig a tapasztalt vásárlók adhatják. Ezekből osztunk meg néhányat jelen cikkünkben a Kazán WebShop kapcsán, amelyek segíthetnek a döntésben épületgépészeti rendszereket vásárlása során.
Hiába jó a termék, ha nincs szakszerű és hatékony ügyfélszolgálat!
“Nagyon kedvesek voltak, bankkártyával szerettem volna fizetni de kidobott a rendszer, felhívtam őket rögtön orvosolták a problémát és sikeresen rendeztem a számlát. Mikor megkaptam a kiszállításról az értesítőt szintén felhívtam őket hogy módosítani szeretném gond nélkül megoldották. Maximálisan elégedett voltam, csak ajánlani tudom őket.” - Krisztina
A jó webáruház szupergyorsan kiszállít és tartja magát az ígért időponthoz!
“Pontos, precíz kiszállítás, a legjobb áron! 08.16.-ára kértem, akkor kaptam.” - Judit
A jó ár-érték arány elengedhetetlen az ügyfelek számára!
“Maximálisan meg voltam elégedve a vásárlásom minden részletével. Az Árukeresőn találtam a keresett termékre a legkedvezőbb árat, ami talán a legfontosabb.” - Zsuzsanna
Az ügyfelek precíz, szakmai és technikai tájékoztatása kiemelten fontos!
“A webshopot már napok óta nézegettem, az árukról képet és részletes leírást találtam, és volt módom utánanézni a tulajdonsagok jelentésének, illetve különbséget tenni a hasonló áruk között a leírások alapján.” - Marietta
Természetesen a kínálatnak magas minőségű termékekből kell állnia a vásárlók maximális elégedettsége és elköteleződése érdekében!
“Mély kerti kúthoz vettem lábszelepet, azok, amiket korábban barkácsáruházakban vettem rendszeresen leejtették a vizet, amit itt vettem eddig egy álló hétig is kibírta. Meg vagyok vele elégedve.” - Andor
A vásárlók szeretik tudni, merre jár a csomagjuk, és ezt egy jó webáruház pontosan tudja!
“Rendszeresen értesítettek a megrendelés státuszáról, illetve annak változásáról, ami ugyancsak megnyugtató volt. Végül a Posta Futárszolgálatától kaptam a küldemény nyomonkövetéséről részleteket, ami biztosította, hogy el ne mulasszam a személyes átvétel időpontját.” - Zsuzsanna
Az ügyfél vélemények nem hazudnak, a Kazán WebShop folyamatosan arra törekszik, hogy ne csak termékei, de szolgáltatásai minőségével is elégedett vásárlókat tudhasson magáénak.