A Húsvét, a kereszténység legfontosabb ünnepe, Jézus Krisztus keresztre feszítésére és feltámadására emlékeztet, mely események alapját képezik a keresztény hitnek.
Az idők során, hasonlóan a karácsonyhoz, a húsvét is világi jellegűvé vált, így ma már nem csak a vallásos közösségek, hanem a szélesebb társadalom is megünnepeli. Ezzel együtt új szimbólumok is megjelentek, mint például a húsvéti nyúl és a tojás. Az Aldi ezt a trendet felhasználva új, húsvéti tematikájú termékeket mutatott be.
Az Aldi üzletei már javában felkészülnek a húsvéti időszakra, ami nem meglepő, tekintettel arra, hogy az ünnepek közeledtével a kereslet is nő. Európa-szerte a boltok polcaira már felkerültek a húsvéti csokoládék és díszítőelemek.
Az angol Aldi különösen nagy sikerrel rukkolt elő: bevezettek egy új kabalát, egy mosolygós répát, amelyet bárány- vagy nyuszi jelmezbe öltöztettek. Ez a bájos plüssfigura számos vásárló szívét hódította meg, akik már alig várják, hogy magukkal vihessék őket otthonukba - számol be róla a The Sun.