A Lidl évekkel ezelőtt rukkolt elő a sajátmárkás cipő kollekció ötletével, de annyira tetszett az embereknek, hogy végül piacra is dobták a ruhadarabokat.
A Lidl 2019. őszén jelentette meg a Lidl streatwear-t (utcai kollekció), amely rendkívül népszerűvé vált a hypebeast stílust képviselők körében, de köztük is a legsikeresebb darab a Lidl-cípő lett, amelyet a vásárlók rendkívül gyorsan el is kapkodtak.
A kollekciót első körben csak Németországban mutatták be, de a nagy sikerre való tekintettel a Lidl idén több országban is megkezdte a ruhadarabok forgalmazását. Finnországban már annyira népszerűek a termékek, hogy az online készleteket egy nap alatt felvásárolták, a személyesen próbálkozók pedig képesek voltak akár órákon át sorban állni a cipőkért.
A cipők ára a Lidl-ben nagyjából 15 euró körül volt, azaz kicsivel több mint 5 ezer forint, de a felvásárlás után a másodlagos piacokon akár 60 eurót is elkérnek a cipőkért.
Azt még nem tudni, hogy Magyarországra is megérkeznek e, de reméljük ha igen akkor sem lesz belőle hiánycikk.