Brutálisan sok termékének árát csökkentette jelentősen az Auchan. Mutatjuk a számokat

Akcióleső
2024.03.06 08:45


Az Auchan hipermarketekben idén az előző évhez képest több mint 7000 termék ára csökkent, amelyek között alapvető élelmiszerek, tejtermékek, sajtok, felvágottak és húsok mellett tisztítószerek, mosószerek, ruházati cikkek és elektronikai eszközök is találhatóak.


A magyar piaci környezet hagyományosan árérzékeny, a tavalyi év inflációjának és az élelmiszerárak emelkedésének következtében ez a tendencia tovább erősödött. Ennek eredményeként az akciók és promóciók, valamint az ár-érték arányban kiemelkedő sajátmárkás termékek iránti kereslet is nőtt. A nagyobb kiskereskedelmi láncok versenyében a fogyasztók megtartása érdekében eltérő árstratégiák alakultak ki.


Az Auchan válaszként az árak csökkentésére helyezte a fókuszt, ami kiterjedt egy széleskörű termékskálára, így idén 7000 terméket kínálnak jelentős, 20-60%-os árcsökkenéssel. Ez nem csak időszakos akciót, hanem tartós árleszállítást jelent, ami egy átlagos diszkontbolt kínálatával ér fel.


A kedvezményezett termékkategóriák közül kiemelkedik majdnem 400 tejtermék és több mint 220 sajt, amiért az Auchan elnyerte Az Év tejtermék kereskedője díjat. Az előrecsomagolt felvágottakból 150, míg a húsok és halak közül több mint 60 féle lett olcsóbb. Az egészséges táplálkozás szempontjából fontos, napi ötször ajánlott fogyasztású friss zöldségek és gyümölcsök száma is száz feletti, amelyek árai csökkentek.



A nem élelmiszer jellegű termékek közül is széles a választék: közel 300 kis- és nagyháztartási gép, 220 lakberendezési cikk és 260 kerti eszköz ára lett kedvezőbb, ezzel szembenállva a szaküzletek és drogériák kínálatával is. Ruházati és játéktermékek esetében is több mint 4000 kedvező árú termék közül válogathatnak a vásárlók.


Az Auchan továbbra is fenntartja akciós kínálatát, hetente vagy kéthetente 3000 terméket kínálva OkAuchan áron, ami akár 40%-os árengedményt is jelenthet. A Bizalomkártya program törzsvásárlói számára további kedvezmények és speciális események állnak rendelkezésre.


Mindezek fényében az Auchan kiemelt célja, hogy árpolitikájával hozzájáruljon a vásárlóerő megőrzéséhez azáltal, hogy 7000 élelmiszer- és nem élelmiszer-terméket kínál az előző évinél kedvezőbb áron, ezáltal egész évben támogatva a magyar lakosság gazdasági helyzetét.