A Lidl, mint az UEFA EURO 2024 labdarúgó Európa-bajnokságának hivatalos támogatója, meghirdeti a Lidl Kids Team nyereményjátékát. Ezáltal több mint 1100 gyermeknek nyílik meg az esélye arra Európa-szerte, hogy a bajnokság mérkőzésein kísérhessék a játékosokat a pályára.
A Lidl Magyarország által április 2-től indított kampány keretében a szülők vagy gondviselők 6-10 éves gyermekeik számára jelentkezhetnek, függetlenül a nemtől, származástól, vagy képességektől. A jelentkezés a Lidl Plus alkalmazásban található űrlap kitöltésével történik, ahol a győzteseket véletlenszerű sorsolás dönti el, garantálva az egyenlő esélyeket minden résztvevő számára.
A nyeremény nemcsak a mérkőzésekre való kísérő szerepet foglalja magában, hanem a Lidl gondoskodik a nyertes gyermek és annak szülője/gondviselője számára a Németországba történő utazás költségeiről is az UEFA EURO 2024 eseményére, így anyagi helyzetüktől függetlenül mindenki részt vehet ebben az egyedülálló programban.
A helyszínen a Lidl Kids Team részesei különféle szórakoztató és izgalmas élményekben lesznek részesülve még a nagyszabású mérkőzések előtt.
A Németországban 2024. június 14. és július 14. között rendezendő bajnokság során Európa legjobb labdarúgó-csapatai küzdenek meg az Európa-bajnoki címért, ahol a Lidl 51 mérkőzésen, mérkőzésenként 22 gyermek számára biztosít részvételi lehetőséget. Ezáltal számtalan gyermek és család számára nyílik meg a lehetőség, hogy részesei legyenek a labdarúgás egyik legnagyobb eseményének.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője hangsúlyozta, hogy ez a partnerség lehetővé teszi számukra, hogy vásárlóik számára különleges élményeket nyújtsanak. Kiemelte, hogy ez a kezdeményezés lehetőséget biztosít a magyar gyerekeknek, hogy támogassák a nemzeti csapatot, tovább erősítve a vállalat elkötelezettségét vásárlói felé a kiváló árak, a friss termékpaletta és a nagyszabású sporteseményeken való részvétel terén.
A Lidl, mely több mint 30 országban van jelen, büszke sokszínű kultúrájára és az "Együtt a Lidlnél" missziójára, amely a tisztességes, nyitott vállalati kultúrát és az emberek középpontba helyezését szorgalmazza, valamint az egyenlő bánásmódot és a diszkrimináció elutasítását hirdeti.
Ezek a futballban is központi értékek, amelyeket a Lidl a teljes UEFA-szezon során képviselni kíván, a Lidl Kids Team programon túlmenően is, ahol a cél, hogy a futballrajongókat egyesítve ünnepelhessék a mérkőzéseket, akár otthon a családdal, akár barátokkal. Minden Lidl vásárlónak lehetősége lesz ingyenes jegyek nyereményjátékában részt venni az UEFA EURO 2024 mérkőzéseire, melynek részletei hamarosan elérhetők lesznek a Lidl Plus alkalmazásban.
A jelentkezés a Lidl Kids Team nyereményjátékra 2024. április 2-től 17-ig tart.