Dr. Martens olyan emberekhez szól, akiknek megvan a saját egyéni stílusuk, de egységes a szellem – hiteles karakterek, akik kiállnak valamiért. Emberek, akik büszke önkifejezési érzékkel rendelkeznek. Emberek, akik mások. Stilisztikai szinten Dr. Martens egyszerű sziluettjei lehetővé teszik viselői számára, hogy a csizmát és cipőt saját egyéni és nagyon jellegzetes stílusuk részeként alkalmazzák; gyakorlatias szinten híres tartósságuk és kényelmük ideálissá teszi őket a koncertek és az utcai divat könyörtelen világába; és végül érzelmi szinten a hozzáállás és a felhatalmazás jelvénye. Ez azonban nem mindig volt így: a Dr. Martens eredetileg egy szerény munkaruha csizma volt, amelyet egykor még kertészeti cipőként is árultak. Szóval, hogyan változott ez a haszonelvű csizma a modern kor egyik kulturális szempontból legrelevánsabb márkájává?