A fogyasztói trendek folyamatosan változnak és az idő múlásával a fogyasztó és a márka közötti viszony is jelentős átalakuláson megy keresztül. Az idők változnak, így a márkák ez elmúlt évtizedekben hosszú utat tettek meg. Az Y generációnak az FMCG-k létrehozásának, forgalmazásának és értékesítéséne
A magyar Lidl bolthálózat pénteken bejelentette, hogy tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát.
Dobd fel otthonodat élő növényekkel, melyek saját magukról gondoskodnak!
Iskolakezdési kampányt indított az Ökumenikus Segélyszervezet, amelyet a Tesco áruházak vásárlói adománykuponokkal segíthetnek
Hatalmas akcióval készültek a nyitásra, de végül a vásárlókat a rendőrségnek kellett megfékeznie - írja a Reuters.
A mai társadalom egyik fő célja a műanyag fogyasztás csökkentése és az emberek felvilágosítása a jelenleg szembesülő környezeti és globális változásokról és problémákról.
Ismét változik az Aldi üzleteinek nyitvatartása
A járványhelyzet világszerte váratlanul érte a kereskedelmet (is)!
Három újabb településen és vonzáskörzetükben indított házhozszállítási szolgáltatást a Tesco.
Idén is folytatódik az ÖMKi tájfajta, öko paradicsompalántáinak árusítása – a Lidl áruházaiban
Annyira bejött az embereknek, hogy végül piacra dobták
A Lidl a közösségi-média felületén tette közzé figyelmeztetését.
A járványhelyzet miatt megváltoztatták az üzletek nyitvatartását
Rövidül a Tesco-üzletek nyitvatartása a koronavírus miatt
A koronavírus-járvány kezdet óta egyre gyakoribb látvány, hogy készletfelhalmozó vásárlók mázsányi cukrot, lisztet cipelnek ki áruházakból, holott nincsenek boltbezárások, viszont így másoknak nem jut egyes termékekből.
Feltétlenül olvasd el ha vásárolni készülsz
Felhívást adott ki az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) a koronavírus terjedése miatt azért, hogy az abban foglaltakkal, elősegítse a családok biztonságos vásárlását a kiskereskedelmi, elsősorban az élelmiszert áruló üzletekben és áruházakban.